Monday, April 23, 2012

Primož in Marko

Takole; Brecljevanje se približuje svojemu zaključku, več fotografij z današnjega koncerta verjetno tudi še sledi, samo tiste nimajo za sabo take zgodbe kot zgornja.

Fotografija pa nastala nekako takole; se je Primož nekje sredi koncerta spomnil da imata z Markom podobni srajci (saj jih imata res, ne?), pa mi je rekel: "Naju boš po koncu koncerta fotkal skupaj." No, konec koncerta je prišel prej kot ponavadi (smo pri Marku bolj navajeni na 4+ urne koncerte), s koncem koncerta so pa do Marka začeli pristopati obiskovalci. Je že kazalo, da s fotko ne bo nič.

"Kaj zdaj, bova rekla za fotko al' ne? Tale prazna dvorana zgleda prav fajn."
"Ma lej, dobra ideja, samo pogovarja se, mogoče kdaj drugič."
"No ampak..." (in je že zgledalo, da bo Marko odšel, brez posnetka seveda)

Pa smo se potem srečali še v preddverju in malček poklepetali, smo se navsezadnje spoznali že v torek na pogovoru z Janijem. Potem sem Marka končno prosil za posnetek, mi je bilo prej malo nerodno gnjaviti, ko smo že ravno zapustili dvorano, a se je k sreči ponovno namenil dol pospravit opremo; in to je bolj ali manj to, z izjemo lučkarja, ki je šel vmes že domov in prej pogasil nekaj luči. Tako sem moral spet iso nabijat & blendo odpirat. Brecljevanja pa le še ni povsem konec, vsaj še jutri se lahko oglasite v CD. Meni ni bilo žal.

No comments: