Friday, August 5, 2011

Prva rola


Prvi film, poškljocan s praktico bx 20. Za začetek kar kodak, ki je svojih pet let čez rok preživel v hladilniku, tako da ga načeloma ni bilo škoda... In še dobro da sem najprej uničil tega ;) Film se pač bistveno razlikuje od digitala, otrok moderne dobe najbolj pogreša zaslon in n možnosti ponavljanja v iskanju idealne osvetlitve ( na ilfordu prav slišiš zvok € ob vsakem pritisku na sprožilec ;)) in kot se da opaziti, prakticin avtofokus je odvisen od modela za aparatom :) Se bom že še navadil, sicer se pa legendarni nikonovi analogci dobijo precej poceni.

V zadnjem času popularni diptih, le da ne na ajfoun. Zahteva pa potrebno mero nerodnosti. Ker se spodobi še umetniško navdahnjen, vzvišen naslov, ji pravim kar Ring-Lou diptich. "Kreativa, stari, kreativa a veš."

S tole sem še najbolj zadovoljen, je pa šla čb konverzija prek filtra na računalniku.
Tako slaba, da je že dobra

4 comments:

Tina Umer said...

Všeeeeč!
Če te mika Ilfordov HP5, ga imam jaz celo rolo :) Potem se že navadiš zvoka, ostane samo še čist zrcalo-zaklop zvok :P

Anonymous said...

Z malo iznajdljivosti filmi niso dragi, je pa res da čist odvisno kaj in kje kupuješ...

Drugače pa lepe fotke za prvo rolico filma.

Lp
Jan

Jan said...

@Jan: en del rešitve mi je že Tina ponudila :) Je pa res, da je zaenkrat samo ona iznajdljiva, meni še manjka nekaj znanja.

Anonymous said...

Če boš kdaj želel, me lahko kontaktiraš, imam vedno večjo zalogo pretežno črno-belih filmov v hladilniku/skrinji, od Ilforda, Kodaka, Lucky, Rollei, pa še marsikaj se najde... Kupujem jih pa v večjih količinah iz tujine, tako da so ponavadi kar občutno ceneje.

Lp
Jan